[CML 046940] 【英日語放送】■There would be the only "revolutionary citizens" ・・世界中で吹き荒れている『戦争と無差別テロと貧困と大格差社会』を『本当になくす』ことができるのは【革命派市民】しかいない!

山崎康彦 yampr7 at mx3.alpha-web.ne.jp

Hello Everyone!

みなさん こんばんは!

Thank you very much for your attention to my English-Japanese
brodcastform Japan.

日本からの英日語放送を視聴していただきありがとうございます。

【video】  36m17s

We are now Sunday the 19th February 2017 at 09.20 PM in local time.

今日は2017年2月19日日本時間で午後8時です。

My name is Yasuhiko Yamazaki.

山崎康彦と申します。

I am a japanese independent journalist based on internet media.

私は独立系のネットジャーナリストです。

I am also a political and social activist.

同時に私は政治&社会運動の活動家です。

I am broadcasting everyday in Japanese 【YYNewsLive】 except Saturday and
Wednesday at 7:30 p.m. in local time for more than 4 years.

私は日本語放送【TwitCasting】を土曜日と水曜日を除く毎日午後7時半から配信しすでに4年以上になります。

Approximately 500-1000 people are watching every time.

毎回約500-1000名の方が視聴されています。

I started English broadcast once a week on Sunday night from the 7th
October 2015in order to talk directly to 1.4billions of English speakers
around the world to let them know the hidden and unknown truths on Japan
and the world.

私は毎週日曜日夜に英日語放送を2015年10月7日からを開始し日本と世界の隠され知らざる真実を世界14億人の英語圏の人々に直接伝える放送をしています。

【the principal subject of today】

今日のメインテーマ

■There would be the only "revolutionary citizens" of the world who could
"really lose" "the wars and the indiscriminate terrorism and the
poverty and the large gap society" now raging around the world!

世界中で今吹き荒れている『戦争と無差別テロと貧困と大格差社会』を『本当になくす』ことができるのは世界各国の【革命派市民】しかいない!

Who is "the revolutionary citizen"?

【革命派市民】とは一体誰なのか?

It is said the people who refuses the profit right and privilege, who
masters well "the basic structure of domination and exploitation" by the
world ruling class, who is not deceived by the agents of the world
ruling class like as politicians, bureaucrats, mass media and scholars
and who is "the ordinary citizen" fighting without allowing power crime!

それは、利権・特権を拒否し、世界支配階級による『支配と搾取の基本構造』を熟知し、彼らの代理人である政治家や官僚やマスコミや学者の『嘘』に騙されず、権力犯罪を許さず闘う『普通の市民』のことを言う!

"The wars and the indiscriminate terrorism and the poverty and the large
gap society" now raging around the world are not happened
individually and separately!

世界中で今吹き荒れている『戦争と無差別テロと貧困と大格差社会』は個々別々に偶然起こっているのではない!

"The wars and the indiscriminate terrorism and the poverty and the large
gap society" now raging around the world would be the results of
what the word ruling class who has never revealed their identity has
executed bu using their faithful agents in order to realize the evil
purpose they have dreamed for 250 years.

世界中で今吹き荒れている『戦争と無差別テロと貧困と大格差社会』は、正体を決して現さない世界支配階級が、250年間にわたり実現を夢想してきた邪悪なある目的を実現するために、彼らの忠実な代理人を使って意図的に体系的に世界的規模で今実行させている結果なのだ!

"Thee wars and the indiscriminate terrorism and the poverty and the
large gap society" now raging all over the world would be the results of
what the world the ruling class has executed by using their agents like
as Shinzo Abe in Japan and Ronald Trump in the United States and Marine
Le Pen in France in order to instigate confrontations with
violence,terrorism and poverty, to foster externalism with nationalism
and patriotism, and to realize their evil purpose = " the establishment of
the world unified government" at a stroke by global financial crisis and
the outbreak of the World War III.

世界中で今吹き荒れている『戦争と無差別テロと貧困と大格差社会』は、世界支配階級が日本の安倍晋三や米国のロナルド・ランプやフランスのマリンヌ・ルペンら極右排外主義ファシストを代理人として使い、暴力とテロと貧困で対立を煽り、ナショナリズムと愛国心で排外主義を醸成し、世界金融恐慌と第三次世界大戦の勃発で彼らの邪悪な目的=『世界統一政府樹立』を一気に実現しようと策動してきた結果なのだ!

It would be "the revolutionary citizens" all over the world including
Japan, the United States and France who could "really lose" the wars and
indiscriminate terrorism and the poverty and the large disparity
society" now raging around the world and the people who could block the
realization of the evil purpose that the world ruling class is executing
by using  Shinzo Abe in Japan and Ronald Trump in the United States and
Marine Le Pen in France.

世界中で今吹き荒れている『戦争と無差別テロと貧困と大格差社会』を『本当になくす』ことができるのは、世界支配階級が日本の安倍晋三や米国のロナルド・ランプやフランスのマリンヌ・ルペンら極右排外主義ファシストら代代理人を使って実現しようとしている邪悪な目的の実現を阻止できるのは日本と米国とフランスをはじめとする世界各国の【革命派市民】だ!

If "the revolutionary citizens " of each country including Japan, the
United States, France and so on occupy 10% of the voters, the "civil
revolution regime" could be established in various countries all over
the world!

日本、米国、フランスをはじめとする世界各国の【革命派市民】が有権者の10%を占めれば世界各国で『市民革命政権』が樹立できるのだ!

And if "the citizen revolutionary regime" around the world reliably
carries out policies that they have committed to the people by taking
over the obstacles of anti-revolutionary forces, the politics, the
administration, the finance and economy  the judicial, the mass
communication, the religion, the education, the police, the military
domination of each country could be dismantled from the fundamental.

そして世界各国の『市民革命政権』が反革命派勢力の妨害をはねのけて国民に公約した政策を確実に実行すれば、世界支配階級が代理人を通じて支配するその国の、政治、行政、金融、経済、司法、マスコミ、宗教、教育、警察、軍事らの『支配』は根本から解体できるのだ。

First of all, "the citizen revolutionary regime" of each country in the
world should implement in the following four "credit creation
privileges" monopolized by the world ruling class that are "the "source
of power of domination and exploitation = financial power" by depriving
them and abolishing them.

先ず最初に世界各国の『市民革命政権』が実行すべきことは、世界支配階級による『支配と搾取の力の源泉=金融権力』である世界支配階級が独占する以下の『4つの信用創造特権』を彼らから剥奪し廃止することである。

▲ What are the "four credit creation privileges" monopolized by the
world ruling class?

世界支配階級が独占する『4つの信用創造特権』とは何か?

1. the right to issue money monopolized by the Central Bank.

中央銀行が独占する貨幣発行権

2. the spectacular fraud system = the Reserve Deposit System that
produces money from nothing monopolized by private banks.

民間銀行が独占する無からお金を生み出す壮大な詐欺システム=準備預金制度

3. the right to issue government bonds monopolized by the government.

政府が独占する国債発行権

4.the system by which banks and the rich get the fat for ever=interest
monopolized by banks and the rich.

銀行と金持が独占する永遠に肥え太るシステム=金利

If the "revolutionary citizens government" worldwide can deprive this
"financial power" from the world ruling class, the other domination by
the proxies of the world ruling class like as politics, administration,
finance, economy, justice, mass communication, religion, education,
police and military domination of the country will be dismantled into
domino style!

世界各国の『市民革命政権』が世界支配階級からこの『金融権力』を剥奪できれば、代理人によるその国の、政治、行政、金融、経済、司法、マスコミ、宗教、教育、警察、軍事の支配はドミノ式に解体される!

It would n't be an exaggeration to say that the fate of 7.3 billion
people in all humanities now depends on the "establishment of the
revolutionary government" by the battles of the "revolutionary citizens"
around the world!

(end)

今や全人類73億人の命運は,世界各国の【革命派市民】の闘いによる『市民革命政権樹立』如何にかかっていると言っても、過言ではないだろう!

(終り)

【Informations From Suginami】 【YYNews YYNewsLive】
Yasuhiko Yamazaki
e-mail: yampr7 at mx3.alpha-web.ne.jp

"