[CML 042476] 【ブログ記事】■ 私が米国市民に直接聞きたかったこと!

山崎康彦 yampr7 at mx3.alpha-web.ne.jp

いつもお世話様です。

昨日月曜日(2016.03.14)に放送しました【YYNewsLive】の『メインテーマ』を

【放送録画】  62分08秒

【ブログ記事】

■私が米国市民に直接聞きたかったこと!

本日月曜日午後2時から放送しました英語放送のメインテーマ
『I want to ask questions to each american citizen.私は米国市民一人一人
にお聞きしたい!(1/2)』より聞きたいことをまとめました。

,△覆燭蓮∧胴颪魎泙狎こΤ胴颪良垤と悲劇の90%以上は米国の二つの勢力が作
りだしていることを知っていますか?

Do you know that more than 90 percent of the miseries and tragedies of
the world including the United States are made by two ruling forces of
your country?

△△覆燭蓮∪こγ罎良垤と悲劇の90%以上を作りだしている米国の二つの勢力
は、米国社会全体をも実質的に支配していることを知っていますか?

Do you know that these two fuling forces of the United States who are
producing more than 90% of miseries and tragedies around the world
dominate the entire American society?

あなたは、米国の二つの支配勢力が米国の大統領、連邦政府、地方政府、連邦
議会、
地方議会、経済界、宗教界、メディア、教育、学会、消費、文化、言論 などほ
とんどすべてを実質的に支配していることを知っていますか?

Do you know that these two ruling forces are substantially dominating
almost all american society such as the President of the United States,
the federal government, local governments, the federal parliament, local
councils, business community,religion,media,education, scholors,
consumption, culture and speech?

い△覆燭蓮△海譴蕕了拉枩力の一つが、ユダヤロスチャイルド国際金融マフィ
アであ
り、もう一つの勢力が、米軍産複合体ネオコン戦争派であること、そしてこれら
二つの勢力は互いに緊密に連携していることを知っていますか?

Do you know that onw of the ruling forces is Jewish Rothschild financial
mafia and the another one is the neocon war faction based on the US
military-industrial complex and that these two ruling forces are
working closely with each other?

イ△覆燭蓮∪こΔ念貽100円以下で生活する人が12億人、一日200円以下で生活す
る人が30億人いることを知っていますか?

Do you know that 1.2 billion people are living  on less than 1 dollar a
day and 3 billion peaple are living on less than 1.6 dollars a day in
the world?

Δ△覆燭蓮∪こ人口の約半分の人が極貧生活を強いられている原因は、ユダヤロ
スチャイルド国際金融マフィアによる国民資産の横領と国民搾取の結果であるこ
とを知っていますか?

Do you know that the reson why about half of the population in the world are
forced to live under the extreme poverty is the result of the
embezzlement of public assets and the nationalexploitation by the Jewish
Rothschild financial mafia?

Г△覆燭蓮∪こ人口の約半分の人が極貧生活を強いられている原因は、米軍産複
合体ネオコン戦争派による戦争とテロによって国民経済が破壊された結 果であ
ることを知っていますか?

Do you know thathte reson why about half of the population in the
world are forced to live under the extreme poverty is the result of the
total destruction of the nationa economy by war and terrorism caused by
the neocon war faction based on the US military-industrial complex?

┐△覆燭蓮∈世界中で戦争とテロを引き起こしているのは、軍産複合体ネオコン
戦争派の国防総省軍人、国務省官僚、CIA工作員、連邦議会政治 家、兵器メー
カー経営者であることを知っていますか?

Do you know that the persons who are now causing the war and terrorism
around the world are the american neo-conservative war faction based on
the US military-industrial complex,such as military personel of the
Department of Defense,diplomats of the State Department,CIA
operatives,Congressmen and managers of Weapons manufacturing companies?

あなたは、今世界中に貧困と大格差社会を生み出しているは,ユダヤロスチャイ
ルド国際金融マフィアの米国大手金融機関の銀行家であることを知って いますか?

Do you know that the persons who are nos creating the poverty and
large social disparities all over the world are the american bankers of
great financial institutions of the Jewish Rothschild finantioalmafia?

あなたは、イラクとシリアの半分の領土を支配していると言われるイスラム国
は、米国の軍産複合体・ネオコン戦争派とイスラエル・ユダヤシオ二 ストとサ
ウジアラビアが資金と武器とノウハウを提供して作ったことを知っていますか?

Do you know that the "Islamic State"who is said to have dominated the
half of the territories of Iraq and Syria was maid by the
neo-conservative war faction based on the US military-industrial
complex and Israel・Jewish Zionistes and oil producing countries such
as Saudi Arabia who are provaiding them the funds and weapons and know-how?

あなたは、米国や日本で、大学の高い学費を高い金利で銀行から借りた学生が
就職できずに教育ローンを返済できないこと知っていますか?

Do you know that many students in the United States and Japan who have
borrowed a university tuitionwith high interest from the bank ca'nt
repay the educationloan because of unemployment?

あなたは、ヨーロッパ諸国では当たり前になっている教育の無料化が米国と日本
では実行されていないことが原因だということを知っていますか。

Do you know the reason why many students in the United States and Japan
can't repay the university tuition is that the free of education systme
which has become commonplace in European countries is'nt introduitin the
United States and Japan?

2001年9月11日の【911米国同時テロ】は、イスラム過激派【アルカイダ】が実
行したように見せかけて、実際はブッシュ大統領、チェイ ニー副大統領ラムズ
フェルド国防長官などの軍産複合体・ネオコン戦争派とイスラエル・ユダヤシオ
二ストとサウジアラビアが企画・立案し実行した自作自演テロだったことを知っ
ていますか?

Do you know that "911 US terrorist attacks" occured on the 11th
September 2001 which is officially said that the Islamic extremists
"al-Qaeda”was the perpetrators was disguised as the row and that
President Bush, Vice President Cheyknee and Secretary of Defense
RamsFeld and neo-conservative war faction, such as the
Israeli-Yudayashio and Saudi-Aerabia have planned and executed like as
self-created kno terrorism?

(続く)

▼2016.03.20(日)午後7時放送の続き(2/2)で私が米国市民に聞きたいこと!

米国で2001年から始まった【サブプライムローン】バブルの爆発と2007年の崩
壊は、ブッシュ政権とFRBとユダヤロスチャイルド国際金融マフィアの大手民間
銀行が共謀して仕掛けたものだったこと。

【サブプライムローン】バブルの崩壊で、2008年9月15日に大手投資銀行
【リーマンブラザース】が倒産したが、ブッシュ大統領がゴールド マンサック
スCEOだったポールソンを財務長官に任命してFRB唯一のロックフェラー系株主を
意図的に救済せずに倒産させたこと。

哀Εライナで選挙で合法的に選ばれた親ロ派大統領を【民衆蜂起】で倒してネ
オナチ政権誕を誕生させたのが、50億ドルを資金提供してクーデ ターを企画・
立案・実行させたのが、夫がネオコン戦争派の司令塔であるヌーランド米国務省
次官補だったこと。

永胴颪涼羆銀行であるFRBはユダヤロスチャイルド国際資本が100%の株を所有
し政府は1株も所有しない100%民間銀行であること。民間銀行が世界基軸通貨の
ドルを好きなだけ印刷して仲間のメガバンクに提供していることを

欧△覆燭蓮FRBがどのように作られたのかを知っていますか?

1991年8月15日にニクソン大統領が突然発表し実施した【ドルと金の兌換停
止】によって、FRBは金の所有量とは関係なく好きなだけドル紙幣 を印刷できるよう
になったこと。

瓦△覆燭蓮▲螢鵐ーン大統領が暗殺された理由を知っていますか?

21)あなたは、ケネデイ大統領が暗殺された理由を知っていますか?

22)あなたは、1ドル紙幣の裏にメッセージが刷り込まれていることを知っていま
すか?

23)あなたは、2008年の大統領選挙でオバマ候補が叫んだ『We can Chage』の本
当の意味を知っていますか

▼私が米国市民お願いしたいこと!

(終り)

情報発信者 山崎康彦
メール:yampr7 at mx3.alpha-web.ne.jp